Salatı tefriciye oku

4444 duası nasıl okunur Diyanet?

Salat-ı Tefriciye duasına başlarken 21 kez "Estağfirullah el-Azim ve etubu ileyh" diyerek istiğfar edilir. Arkasından besmele getirilir. Arkasından hasıl olması dilenen murat Türkçe bir biçimde dile getirilir ve niyet edilir. Tekrar besmele çekilir ve 4444 kez Salat-ı Tefriciye duası okunur.

Salatı tefriciye duası nasıl okunur?

Salat-ı Tefriciye duasının Türkçe okunuşu şu şekildedir: “Allâhumme salli salâten kâmileten ve sellim selâmen tâmmen alâ Seyyidinâ Muhammedinillezî tenhallü bihil ukadü ve tenfericu bihil-kürebü ve tukdâ bihil-havâicu ve tünâlü bihir-reğâibü ve hüsnül-havâtimi ve yustaskal ğamâmu bivechihil Kerîm ve alâ âlihî ve …

Salâten Tüncînâ dilek için kaç defa okunmalı?

Salatı tefriciye günde kaç kez okunmalı? Her gün 11 kere Salat-ı Tefriciye okumakla ilgili olarak İmam Dinnuri: Herhangi bir kimsenin günde bes vakit namazdan hemen sonra 11 kere Salat-ı Tefriciye okumayı kendine adet edinirse gecim darligi cekmez, Cenab-ı Hakk'ın yüksek mertebe ve derecelerine erisir; demistir.

4444 salatı tefriciye okumak doğru mu?

Duanın her iki boyutuyla amel edip salat ve selam getirirken efendimizi överek dua etmek ve Allahtan birşeyler istemek (yasaklayan bir nas olmadığı için ve bid'atle alakası olmadığı için …) caizdir.

Salatı tefriciye nedir nasıl okunur?

Tefriciye bir sıkıntının giderilmesinde, bir isteğin gerçekleşmesinde, bir hastalığın şifa bulması için okunan akla ilk gelen zikirlerindendir. Tefriciyenin 4444 kez okunması gerektiği çoğunluk tarafından bilinmekte.

Salatı tefriciye nedir ne için okunur?

Salat-i tefriciye, yani sıkıntılardan kurtulmak için okunan salavatta, Peygamber Efendimize ve onun Âl ve Ashabına salavat getirilerek onların yüzü suyu hürmetine Cenab-ı Allah'tan dualarımızı kabul etmesi ve ihtiyaçlarımızı karşılayarak sıkıntılarımızı gidermesi istenir.

Salatı tefriciye okumak caiz midir?

Duanın her iki boyutuyla amel edip salat ve selam getirirken efendimizi överek dua etmek ve Allahtan birşeyler istemek (yasaklayan bir nas olmadığı için ve bid'atle alakası olmadığı için …) caizdir.

Category:
Yazılarımız